Sertai group facebook khas untuk pengiklanan percuma pasaran Sabah

Unknown | 11:53 | 0 comments



1Sabah dengan bantuan beberapa rakan admin  telah menginisiatifkan satu group khas di facebook yang dinamakan PENGIKLANAN PERCUMA | PASARAN SABAH.

Selamat datang ke grup pengiklanan percuma untuk pasaran Sabah. Terbuka kepada semua peniaga yang ingin menembusi pasaran di Sabah bagi sebarang jenis perniagaan kecuali perniagaan yang dilarang oleh kerajaan Malaysia.

Anda sangat dialu-alukan untuk menjemput rakan-rakan anda menyertai grup ini untuk memperkembangkan peluasan potensi promosi untuk orang Sabah agar tidak ketinggalan.

Bolehkah peniagan bukan orang Sabah menyertai grup ini?
YA, sangat dialu-alukan jika ingin masuk ke pasaran di Sabah.

Admin tidak teragak-agak untuk mengeluarkan sesiapa sahaja dari grup ini jika mengiklankan perkara yang bercanggah dengan peratutan kerajaan Malaysia. Semoga dengan adanya grup ini boleh membantu peniaga-peniaga tempatan khususnya di Sabah melebarkan sayap perniagaan mereka.

NOTA : Hanya iklan perniagaan sahaja yang dibenarkan.

Terima Kasih
Sertai group ini untuk mengiklankan perniagaan anda secara percuma! Bantu 'add' kawan-kawan anda untuk memperkembangkan pengikut group ini.

Category: , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 comments