Sedih : Kisah anjing dan kucing sahabat sejati selamanya

Unknown | 07:12 | 0 comments
















Puppy atau anak anjing bernama Oscar dan Author seekor kucing milik keluarga Bell telah menjadi sahabat karib sejak pertama kali mereka bertemu. Author sering membantu Oscar untuk memanjat sofa, dan Oscar pula akan sentiasa mengikuti ke mana saja Author pergi.

Keakraban dan persahabatan mereka tidak boleh dipisahkan lagi, sehinggalah pada satu hari Author telah mati. Oscar tidak dapat menerima kehilangan sabahat karibnya itu sehinggalah pada suatu malam Oscar telah menggali kubur di mana Author ditanam dan membawanya kembali ke dalam rumah!

Apabila ahli keluarga Bell bangun tidur keesokkan harinya, mereka terlihat Oscar tidur bersama-sama 'Author' di dalam bakul tempat tidurnya. Anak anjing itu telah menjilat dan membersihkan sahabatnya itu sepanjang malam sebelum dia tertidur kepenatan.

Pemiliknya berkata, memang Oscar ada semasa mereka menanam kucing itu, jadi Oscar tahu di mana lokasi sahabat karibnya dan pada malam itu Oscar telah keluar melalui cat flap dan mula menggali untuk mengeluarkan sahabatnya. Author adalah seekor kucing dewasa yang besar, tentu anak anjing itu telah bersusah payah untuk membawa kucing itu masuk ke dalam rumah bahkan dibawa masuk ke dalam bakul tempat tidurnya.

Author telah ditanam kembali di tempat yang lebih selamat dan pemilik Oscar telah mencari teman baru untuk menggantikan sahabatnya itu, Limpet tentunya seekor lagi kucing yang juga sangat penyayang dan selalu melindungi anak anjing itu.

Luahkan rasa anda di sini

Category: , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 comments