Nazri Abdullah perlu dijadikan contoh

Unknown | 16:13 | 0 comments


Nazri Abdullah adalah antara manusia luar biasa di Sabah, tidak punya sijil tapi memiliki ketajaman fikiran, bersahabat dengan tokoh-tokoh agama, tokoh-tokoh  korporat yang berjaya (jutawan)  dan telah berjaya mendorong Mantan  Perdana Menteri Malaysia, PAK LAH mengubah peta Pulau Banggi dari kurang dikenali sehingga terkenal serta individu paling lantang menyuarakan tentang perihal mualaf Sabah.

Pendedahan ini dibuat untuk memberitahu kepada warga Sabah bahawa Sabah tidak ketandusan rakyatnya yang mempunyai daya perjuangan yang tinggi. Individu ini perlu dicontohi dan sepatutnya dipetik ilmu tekad dan keinginan yang tinggi dalam memperjuangkan hak. Beliau tidak setakat bercakap lantang tapi mencari jalan atau insiatif sendiri dalam memastikan apa yang diperjuangkannya mendapat perhatian dari pihak-pihak berkaitan.

Category: , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 comments